Reserveren

Reserveren

Wel of niet reserveren?

In principe reis je bij ons zonder reservering: je kunt simpelweg een kaartje kopen en instappen. Uit ervaring weten we dat er genoeg plek is. Reserveringen voor groepen van minder dan 10 personen zijn daarom niet zinvol en deze worden niet verwerkt.

Je kunt wél plaatsen reserveren in de volgende gevallen:

– Als je groep uit minimaal 10 personen bestaat. Voor zulke groepen kan het lastig zijn om zelf plaatsen bij elkaar te vinden. Daarom kun je reserveren, dan zorgen wij ervoor dat je bij elkaar kunt zitten. (Dit kan in de stoomtreinen, in de motorwagens zijn groepsreserveringen niet mogelijk).

– Als je rolstoelgebruiker bent en met de lift naar binnen geholpen wilt worden.

Hoe reserveren?

Voor reserveringen kun je contact met ons opnemen via 0113-270705. Reserveren kan ook via onderstaand reserveringsformulier of je kunt een mail sturen naar info@destoomtrein.nl

Wil je een bevestiging per e-mail? Reserveer dan via het formulier of via de e-mail. Als je telefonisch reserveert, krijg je een mondelinge bevestiging.

Tijdig reserveren

Onze kantoormedewerker is in principe op werkdagen (van maandag tot en met vrijdag) aanwezig tussen 9.00-17.00 uur. Soms is de medewerker ook wel eens een dag afwezig. Wij adviseren je daarom om minimaal twee werkdagen vóór de ritdatum te reserveren. Van latere reserveringen kunnen we helaas niet garanderen dat deze op tijd kunnen worden verwerkt.

Afhalen van de tickets en het vinden van de gereserveerde plaatsen

Je gereserveerde kaartjes kun je op de ritdatum op de gebruikelijke wijze afhalen en betalen aan het loket. Op het perron kun je je vervolgens melden bij het treinpersoneel, dat de gereserveerde plaatsen zal aanwijzen.

Reserveringsformulier